Ne egyél Barillát! - homofóbok

Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail

Hírek - Bulvár

Barilla bojkott Barilla

Az olasz tésztagyártó óriás elnöke Guido Barilla homofób megjegyzéseivel mintha forró vizet öntött volna magára és cégére. Egy szerdai rádiónyilatkozatban beszélt a cég reklámstratégiájáról. -"Soha nem szerpeltetnénk melegeket a reklámjainkban, nem azért mert nem tiszteljük őket, hanem mert nem értünk egyet velük. A mi családunkban a nőknek központi szerepük van."

Elmondta, hogy a melegházasságot támogatja de az örökbefogadást nem. Aztán hozzátette, ha a melegeknek "tetszenek a reklámjaink, akkor eszik a tésztánkat, ha meg nem tetszenek nekik, nem fogják enni hanem másik márkát választanak."

Úgy tűnik ez nem is esik nehezükre. Szinte azonnal több olasz és amerikai jogvédő szervezet is bojkottra szólított fel. Az olasz piac felét és az amerikai negyedét uralja a márka. Az olasz baloldali Sel egyik képviselője, Alessandro Zan is bojkottra szólított fel, arra kérve a politikusokat, hogy csatlakozzanak.

A keltett felháborodási hullám miatt Guido Barilla már csütörtökön elnézést is kért: "Elnézést ha a szavaim félreértésre adtak okot, vagy megsértettek valakit. Teljes mértékben tiszteletben tartok mindenkit, megkülönböztetés nélkül. Tisztelem a meleg embereket is és joga van mindenkinek önmaga lenni. Azt is mondtam, hogy tisztelem a melegházasságot. A Barilla reklámjaiban családok szerepelnek - mert azok mindenkinek szólnak."

Az üzenet egyértelmű, ha nem tetszik, hogy melegek nem szerepelhetnek a reklámjaikban ne Barillát vegyél a boltban!

pinkvanilla.hu

Google bookmarkTwitterFacebookJP-Bookmark

Nézz ránk itt is!

FacebookGoogleTwitter

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook