A Nike megvált "homofób" hirdetésétől

Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail

Hírek - Üzleti világ

nikeA sportszergyártó cég visszavonja Hyperdunk nevű új kosárlabdacipőjének reklámjait mivel azokat homofóbnak minősítették bloggerek.

A Nike korábban megvédte a hirdetéseket de pénteken amilyen gyorsan csak tudták visszavonták a hirdetési kampányt, hogy ezzel is "kimutassák milyen elkötelezetten támogatják a másságot a sportban és a munkahelyeken is".

A reklámban az egyik játékos a másik felett zsákol. A zsákoló játékos lábai között van a másik feje. Nagy betűkkel szerepel a szlogen: "Ez nem helyes".

nike reklám

"A poén a hetero viccek homofób hozzáállását tükrözi"-írta az egyik blogger.-"Vissza kellene vonni a hirdetéseket, vagy legalábbis barátságosabbá gyúrni a meleg kosárrajongók számára."

A Nike eleinte azt mondta "egyszerűen megszokott helyzet ez a kosárlabda világában - a sportoló zsákol a védekező játékos feje felett és nem sértő szándékkal készült a hirdetés."

A Nike azt hajtogatja, hogy "mindig szexuális beállítottságtól függetlenül" támogattak sportolókat. Diszkriminációellenes törvényeket is mindig támogat a cég.

pinkvanilla.hu
Google bookmarkTwitterFacebookJP-Bookmark

Nézz ránk itt is!

FacebookGoogleTwitter

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook