Új Burger King szendvics: Büszke Whopper

Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail

Hírek - Üzleti világ

Burger King Proud Whopper Proud Whopper

LMBT vásárlói büszke támogatójának kiáltotta ki magát a gyorsétteremlánc. Mindezt a vállalat emblematikus szendvicsének, a Whoppernek egy új változatával, a Büszke Whopperrel fejezi ki. Az akcióban a csavar az, hogy az "új" változat mindenben megegyezik a régivel, csak szivárványszínű papírba csomagolják. Az üzenet tehát az, hogy belül mind egyformák vagyunk - írja a Bloomberg Businessweek.

A korlátozott ideig kínált 4 dollár 29 centbe kerülő szendvicsből befolyó bevételt teljes egészében a McLamore alapítványnak juttatja a Burger King. A jótékonysági szervezetet egyébként maga az étteremlánc hozta létre azzal a céllal, hogy a felsőoktatásba vágyó dolgozóik útját egyengesse.

proud whopper -burger king

A kampány része egy online videó is, s ha ezt kedvezően fogadják, a reklámhadjáratnak folytatása is lehet.


Burger King - Proud Whopper

pinkvanilla.hu

Google bookmarkTwitterFacebookJP-Bookmark

Nézz ránk itt is!

FacebookGoogleTwitter

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook