Új Burger King szendvics: Büszke Whopper
2014. július 09. szerda, 09:22
LMBT vásárlói büszke támogatójának kiáltotta ki magát a gyorsétteremlánc. Mindezt a vállalat emblematikus szendvicsének, a Whoppernek egy új változatával, a Büszke Whopperrel fejezi ki. Az akcióban a csavar az, hogy az "új" változat mindenben megegyezik a régivel, csak szivárványszínű papírba csomagolják. Az üzenet tehát az, hogy belül mind egyformák vagyunk - írja a Bloomberg Businessweek.
A korlátozott ideig kínált 4 dollár 29 centbe kerülő szendvicsből befolyó bevételt teljes egészében a McLamore alapítványnak juttatja a Burger King. A jótékonysági szervezetet egyébként maga az étteremlánc hozta létre azzal a céllal, hogy a felsőoktatásba vágyó dolgozóik útját egyengesse.
A kampány része egy online videó is, s ha ezt kedvezően fogadják, a reklámhadjáratnak folytatása is lehet.
pinkvanilla.hu