2014. július 09. szerda, 09:22
Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail
Burger King Proud Whopper Proud Whopper

LMBT vásárlói büszke támogatójának kiáltotta ki magát a gyorsétteremlánc. Mindezt a vállalat emblematikus szendvicsének, a Whoppernek egy új változatával, a Büszke Whopperrel fejezi ki. Az akcióban a csavar az, hogy az "új" változat mindenben megegyezik a régivel, csak szivárványszínű papírba csomagolják. Az üzenet tehát az, hogy belül mind egyformák vagyunk - írja a Bloomberg Businessweek.

 
2013. április 02. kedd, 20:03
Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail
image gésa nőknek

A női vendégek kegyeiért kezdtek versengeni egyes gésákat foglalkoztató japán vendéglátóipari egységek a hagyományos látogatói körüket adó gazdag férfi vásárlók számának csökkenése miatt.

 

1. oldal / 10

IGENT A NEMRE!

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook