LMBT vendégeket vár a Marriott
2014. június 02. hétfő, 19:49
A Marriott-ban nincs helye az egyenlőtlenségnek. Bárki is sétáljon be, bármely szállodánk ajtaján, mindenkit egyformán üdvözlünk - ezzel a mondattal köszönti a Marriott nemzetközi szállodalánc az LMBT utazókat a külön számukra készített weboldalán, ahol az utazási tanácsok mellett esküvői helyszínekre is adnak ötleteket.
A #Love Travels nevet viselő, azonos nemű párok és a transzneműek elfogadtatására irányuló közösségi média és marketing kampánya során másságukat vállaló ismert és hétköznapi emberekről készítettek fotósorozatot és videót. A kampány arca az NBA profi kosárlabda játékosa Jason Collins, aki egy éve állt ki melegségét vállalva a nyilvánosság elé, és a hotel egyik alkalmazottja Talisha Padgett-Matthews.
Jason Collins
A hotel médiakampányában szerepel Geena Rocero transznemű modell is, és Braden Summers, a meleg párokat ábrázoló képsorozatáról ismert amerikai fotográfus. Személyes történetükről, szexuális orientációjuk és nemi identitásuk önmaguk és környezetük előtti felvállalásáról, és közös utazási élményeikről is szólnak az oldalra feltöltött egy-másfél perces videók. A róluk készült hatalmas portréfotókat a napokban több nagyvárosi Marriott hotel falára függesztik ki, a kampány neve elé tűzött hashtag-nek köszönhetően pedig remélik, hogy a közösségi oldalakon intenzív, pozitív párbeszéd kezdődhet a témáról.
A Marriott szállodalánc évek óta fő szponzora felvonulásoknak, a hétfőn indult LMBT kampánya egybeesik a júniusban zajló, több százezer embert vonzó Pride fesztiválok eseményével Washingtonban, New Yorkban és Los Angelesben.