Lady Gaga szerkesztőségi titkárt keres

Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail

Hírek - Bulvár

image Lady Gaga

A melegikon május tizenhetedikén globális vendégfőszerkesztője lesz a Metro lapcsalád újságainak, néhány nappal Born This Way című, május 23-án a boltokba kerülő nagylemezének megjelenése előtt és az újság versenyt hirdetett, amelynek nyertese Londonban közösen dolgozhat az énekesnővel a kiadványon.

A homo és transzfóbia-ellenes világnapon megjelenő szám megjelenését 17 országban fogja felügyelni a vendégszerkesztő, aki az egyenlőség és egyéniség témában szólal meg és választ ki történeteket, valamint a napi friss hírekkel kapcsolatban mondja el észrevételeit.

"Én azt mondom, bátornak születtem! Ez életem küldetése. Arra születtem, hogy művészi elképzeléseimet kövessem. De talán mások másnak születtek, hogy saját sorsukat kövessék. Te mire születtél?
- Lady Gaga

– Boldogok vagyunk, hogy Lady Gaga egy napra átveszi az irányítást lapjaink fölött. Vele együtt megismételhetetlen jelentőségű újságot adhatunk ki aznap – mondja Maggie Samways globális főszerkesztő.

–  Lady Gaga hihetetlenül erős személyiség, és ő is nagy érdeklődéssel várja az olvasóinkra is hatást gyakorló, egyenlőséget és emberi jogokat érintő kérdések megvitatását. Biztos vagyok abban, hogy ez a különleges kiadás olyan lesz, mint ő maga: kreatív, inspiráló és meglepő.

– A globális vendégszerkesztési program keretében versenyt is hirdetünk: egy szerencsés olvasónk Lady Gaga szerkesztőségi titkára lesz a nagy napon. A pályázat mindenki részére nyitott. Azt várjuk olvasóinktól, hogy megosszák velünk, mire születtek – az énekesnő Born This Way című slágere kapcsán –, és hogy elmeséljék, milyen egyenlőségi kérdések érintik őket.

– Az érdekel, hogy a rajongóim mire születtek – mondja Lady Gaga. – Én azt mondom, bátornak születtem – jelentette ki az énekesnő.

A nemzetközi megmérettetés résztvevőinek a ladygagametro.com oldalon kell válaszolniuk arra a kérdésre, hogy mire születtek (ezzel kapcsolódik a verseny Lady Gaga Born This Way című legújabb albumához). A promóció 4 kontinensen több mint 37 millió embert ér el a világon, tv-ben, rádióban, lapokban és az interneten.

"Nagyon örülünk, hogy Lady Gaga személyesen is részt vett a verseny szabályainak kialakításában, és a győztes kiválasztását is elvállalta. A játék maga egy microsite-on zajlik, mely világszerte elérhető az olvasóknak és a rajongóknak. A látogatók az oldalon nevezhetnek, böngészhetnek, és megoszthatják kommentjeiket ismerőseikkel más közösségi portálokon" - nyilatkozta Christian Quarles alelnök, nemzetközi marketingigazgató.

pinkvanilla.hu


Lady Gaga Metro
Google bookmarkTwitterFacebookJP-Bookmark

Nézz ránk itt is!

FacebookGoogleTwitter

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook