Ricky Martin már nem új hír. Újabb hollywood-i híresség bújik elő.

Figyelem! Új ablakban nyisd meg. E-mail

Hírek - Bulvár

coming out coming out

Ricky Martin nemrég jelentette be, hogy homoszexuális. Ez nem egy eget rengető hír, de mindenképpen tiszteletreméltó, nagy bátorságot kívánó tett egy két gyerekes családapától. Most itt az új kérdés, melyik hollywood-i híresség fog coming out-olni május 5-én?


A People Magazine exkluzív interjút készít a hírességgel és azon a héten jó néhány talk show, köztük a The View is szerződtette már. A meleg média azonnal találgatni kezdett és elég nagy nevek is felmerültek. Úgy érzik akár Queen Latifah vagy Johnny Weir is lehet, de még Kelly Clarkson neve is szóba került. Korábban Neil Patrick Harris, Lance Bass és Clay Aiken is a People-t választotta.

A PR nagyágyú, Howard Bragman, aki sikeresen - sokak szerint briliáns módon - koreografálta már meg számos híresség előbújását az elmúlt évtized folyamán, vasárnap (április 17-én) a GLAAD Media Awards díjkiosztó vörös szőnyegén soron következő coming out projektjéről beszélt.

Bragman - Hollywood coming out királya - nem akart konkrétumokat elárulni azzal kapcsolatban, ki is lesz ez a bizonyos ember (ez elrontaná az előre jól megtervezett meglepetést), de a múltban olyan hírességek előbújásában segítkezett, mint a NFL védőjátékosa, Esera Tuaolo, a LPGA sztárja, Rosie Jones, a WNBA híres játékosa, Sheryl Swoops és az immár visszavonult NBA középpályás, John Amaechi.

Ő koreografálta meg továbbá a Party of Five egykori sztárja, Mitchell Anderson, ae Egy rém rendes család egyik szereplője, Amanda Bearse előbújási tervét és segített abban is, hogy a Bewitched sorozat sztárja, Dick Sargent az Entertainment Tonight-ban coming out-oljon.

Mostanság Chaz Bono-nak nyújtott segítséget abban, hogy Chaz nőből férfivé történő átalakulását megoszthassa a világgal és még az előtt fülébe jutott a hír, hogy Meredith Baxter nyíltan leszbikus, hogy a bulvárlapok világgá kürtölhették volna, hogy Meredith leszbikusoknak szervezett hajóútra indult.

"Hollywood-ban" - mondta Bragman - "a legtöbb újságíró azt szeretné, ha a sztárok, akikről írnak, inkább rejtőzködnének, nem fednék fel magukat. Én meg éppen az a fickó vagyok, akit akkor keresnek meg, ha elő akarnak bújni."

Bragman azzal vált híressé, hogy létrehozott egy jelentős, a szórakoztató-iparban tevékenykedő PR céget - a Bragman, Nyman, Cafarelli-t - és új butikhálózata, a 15 Perc (Hírnév) nemrég startolt. Hollywood-ról és hírességeiről szóló könyve is ennek megfelelően Hol van az én "15 perc hírnevem"? címet viseli, s a könyvben külön fejezet foglalkozik a hírességek előbújásával.

Bizonyos értelemben, Bragman a szórakoztató-iparral vív szélmalom-harcot, hiszen a stúdiók azt szeretnék, ha a meleg színészek inkább nem bújnának elő. Bragman hisz abban, hogy az idők változnak és nemsokára Hollywood-nak is meglesz a maga nyíltan meleg akcióhőse.

És az biztos, hogy bárki is lesz az, Bragman támogatólag ott fog állni mögötte.

pinkvanilla.hu
Google bookmarkTwitterFacebookJP-Bookmark

Nézz ránk itt is!

FacebookGoogleTwitter

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Facebook