Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám
  • Oldal:
  • 1

TÉMA: Segítenétek egy nyelvészeti kutatásban? :)

Segítenétek egy nyelvészeti kutatásban? :) 7 éve 4 hónapja #59102

  • nightwica
  • nightwica profilkép
Sziasztok! :)

Remélem, nem gond, hogy nem teljesen ideillőként (cisz) felregisztráltam a fórumra.
Az ELTE BTK-n tanuló, alkalmazott nyelvészet szakos hallgató vagyok, és az egyik névtani (nyelvészeti) kutatásomhoz keresnék alanyokat. Olyan személyeket keresek, akik másnemű névváltoztatáson estek át, vagy tervezik (tehát a hivatalos úton, nem csak baráti körben).

A névválasztás körülményeiről, a név megválasztásának hátteréről szeretnék kérdezni. Egy 20-30 perces beszélgetés lenne Skype-on, ímélben,vagy Facebookon. Nagyon sokat segítenétek ezzel! Köszönöm szépen :) Keressetek itt, a topicban, vagy üzenetben, és megadom az ímélcímem, FB-m, Skype-om, vagy amit szeretnétek :)

Köszönöm szépen, ha elolvastad!
Szép napot: Vica
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Segítenétek egy nyelvészeti kutatásban? :) 7 éve 4 hónapja #59128

  • nightwica
  • nightwica profilkép
Sziasztok!
Kérlek szóljatok, ha esetleg rossz alfórumba írtam, vagy valamit rosszul fogalmaztam meg, vagy bármi mást rosszul csináltam. Mert sajnos senki nem jelentkezett? Vagy simán nem túl aktív a fórum ezen része? Semmi "rosszat" nem akarok, csupán nehéz magyar transzneműeket találni :)
A dolgozatban senki nem lenne felismerhető, ha esetleg ettől félnétek, csupán 2 keresztnév kerülne közlésre.
Ha valaki nem szeretné felfedni önmagát a fórumon kívül, írhat nyugodtan nekem 'kamu ímélcémről' a wica 93 kukac gmail.com -os címre is :) 7-8 kérdést tennék fel neki, 90%-ban csakis a névvel kapcsolatban. :)

Köszönöm szépen, ha valaki együttműködik! :)
Szép napot nektek!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Segítenétek egy nyelvészeti kutatásban? :) 7 éve 4 hónapja #59140

Szia!
Írtam privátban. :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
  • Oldal:
  • 1